a) İmtahan fənləri üzrə cavabların göstəriciləri (ümumiləşdirilmiş fənn reytinqi - 1.36602)
Aşağıda göstərilən cədvəl məktəb məzunlarının ayrı-ayrı fənlər üzrə bilik səviyyələrini xarakterizə edir. O, imtahanda iştirak edən məktəb məzunlarının sayı, məktəbin ortastatistik məzununun verdiyi düzgün cavablarının faizi və cari qəbul kampaniyasında məktəbin fənlər üzrə reytinq haqqında məlumatı özündə əks etdirir.
Düzgün cavablar faizinin qiyməti 0-100% intervalında dəyişir və faizin qiyməti 100-ə yaxınlaşdıqca, məzunların göstərdiyi nəticələr yüksəlməyə doğru dəyişir.
Düzgün cavablar faizinin qiyməti 0-100% intervalında dəyişir və faizin qiyməti 100-ə yaxınlaşdıqca, məzunların göstərdiyi nəticələr yüksəlməyə doğru dəyişir.
Cədvəldən göründüyü kimi, məktəbin 2013 ilin məzunları "İngilis dili" fənni üzrə ən yaxşı nəticələr göstəriblər. Ortastatistik məzun test tapşırığının 62.58%-nə düzgün cavab vermişdir. Ən pis nəticələr "Riyaziyyat" fənni üzrədir (qəbul imtahanında iştirak etmiş ortastatistik məzun test tapşırığının 44.74%-nə düzgün cavab vermişdir).
Reytinqin qiyməti məktəbin göstəricisinin orta respublika qiymətindən neçə dəfə yuxarı ya aşağı olduğunu göstərir. Əgər bu qiymət 1-ə bərabərdirsə, onda məktəbin göstəricisi orta respublika qiymətinə uyğundur.
Reytinqlərin göstərdiyi kimi, bütün təhlil edilən fənlər üzrə göstəricilər orta respublika səviyyəsindən yüksəkdir. Reytinqin ən yüksək qiyməti (1.53560) "İngilis dili" fənninə, ən kiçik qiyməti (1.14274) isə "Ədəbiyyat" fənninə uyğundur.
Cədvəldə həmçinin oğlan və qız məzunlarının göstəricilərinin müqayisəli təhlili göstərilmişdir. Qız məzunlar oğlan məzunlaranisbətən bütün təhlil edilən fənlər üzrə irəlidədir. Oğlanların və qızların göstəriciləri arasında ən böyük fərq "Biologiya" fənni üzrə müşahidə olunur. Qızların göstəriciləri oğlanların göstəricilərindən 39.86% çoxdur.
Fənn | İmtahanda iştirak edib | Düzgün cavabların faizi | Reytinq | ||||||
Oğlanlar | Qızlar | Bütövlükdə | Oğlanlar | Qızlar | Bütövlükdə | Oğlanlar | Qızlar | Bütövlükdə | |
Ana dili | 56 | 46 | 102 | 51.14 | 69.91 | 59.61 | 1.09800 | 1.50098 | 1.27973 |
Ədəbiyyat | 8 | 14 | 22 | 38.00 | 64.57 | 54.91 | 0.79084 | 1.34383 | 1.14274 |
Riyaziyyat | 41 | 24 | 65 | 43.41 | 47.00 | 44.74 | 1.41948 | 1.53671 | 1.46277 |
Fizika | 27 | 23 | 50 | 36.59 | 56.17 | 45.60 | 1.06645 | 1.63712 | 1.32896 |
Kimya | 27 | 23 | 50 | 38.37 | 53.22 | 45.20 | 1.11648 | 1.54849 | 1.31520 |
Biologiya | 7 | 8 | 15 | 29.14 | 69.00 | 50.40 | 0.79481 | 1.88183 | 1.37455 |
Tarix | 8 | 14 | 22 | 43.50 | 63.71 | 56.36 | 1.03904 | 1.52189 | 1.34631 |
Coğrafiya | 21 | 9 | 30 | 55.62 | 66.67 | 58.93 | 1.41450 | 1.69546 | 1.49879 |
İngilis dili | 27 | 21 | 48 | 57.93 | 68.57 | 62.58 | 1.42132 | 1.68253 | 1.53560 |
Qrafik: Oğlan və qız məzunlarının imtahan fənləri üzrə göstəricilərinin müqayisəsi
b) Ali məktəblərə qəbul olma göstəriciləri (qəbul olma göstəricilərinin ümumiləşdirilmiş reytinqi - 1.673 )
Bu bölmədə məktəbin məzunlarının qəbul olma göstəricilərinin - qəbul olma faizinin və orta balın təhlili aparılır.
Respublika üzrə qəbul olma faizinin orta qiyməti 46.45% təşkil etmişdir (ixtisas qrupları üzrə: I qrup - 43.72%; II qrup - 55.55%; III qrup - 43.82%; IV qrup - 41.46% ). Cədvəldən göründüyü kimi, məktəbin məzunlarının qəbul olma faizi orta respublika göstəricisindən çox yüksəkdir . Bütün qruplarda məzunların qəbul olma faizi orta respublika göstəricisindən yüksəkdir.
Məktəbin məzunlarının orta balı orta respublika göstəricisindən çox yüksəkdir . Ballar qrup aspektində nəzərdən keçirilsə, görmək olar ki, bütün qruplarda məzunların orta balı orta respublika göstəricisindən yüksəkdir.
Məktəbin məzunlarının göstəriciləri bal intervalları üzrə aşağıdakı kimi paylanıb: 0-100 intervalında – 11 nəfər, 100-200 intervalında – 24 nəfər, 200-300 intervalında – 16 nəfər, 300-500 intervalında – 26 nəfər, 500-dən yuxarı – 25 nəfər.
Cədvəl məktəbin məzunlarının müxtəlif ixtisas qrupları üzrə istəklərini qiymətləndirməyə və oğlan və qız məzunlarının göstəricilərinin müqayisəli təhlilini aparmağa imkan verir. Qeyd edək ki, I, II, III, IV qruplarda qız məzunlarının orta balı oğlan məzunlarınkından yüksəkdir.
Respublika üzrə qəbul olma faizinin orta qiyməti 46.45% təşkil etmişdir (ixtisas qrupları üzrə: I qrup - 43.72%; II qrup - 55.55%; III qrup - 43.82%; IV qrup - 41.46% ). Cədvəldən göründüyü kimi, məktəbin məzunlarının qəbul olma faizi orta respublika göstəricisindən çox yüksəkdir . Bütün qruplarda məzunların qəbul olma faizi orta respublika göstəricisindən yüksəkdir.
Məktəbin məzunlarının orta balı orta respublika göstəricisindən çox yüksəkdir . Ballar qrup aspektində nəzərdən keçirilsə, görmək olar ki, bütün qruplarda məzunların orta balı orta respublika göstəricisindən yüksəkdir.
Məktəbin məzunlarının göstəriciləri bal intervalları üzrə aşağıdakı kimi paylanıb: 0-100 intervalında – 11 nəfər, 100-200 intervalında – 24 nəfər, 200-300 intervalında – 16 nəfər, 300-500 intervalında – 26 nəfər, 500-dən yuxarı – 25 nəfər.
Cədvəl məktəbin məzunlarının müxtəlif ixtisas qrupları üzrə istəklərini qiymətləndirməyə və oğlan və qız məzunlarının göstəricilərinin müqayisəli təhlilini aparmağa imkan verir. Qeyd edək ki, I, II, III, IV qruplarda qız məzunlarının orta balı oğlan məzunlarınkından yüksəkdir.
İxtisas qrupu | * | İmtahanda iştirak edib | Orta bal | Qəbul olan məzunlar | ||||||
cəmi | cəmi (%-lə) | orta bal | dövlət ali təhsil müəssisələrinə | özəl ali təhsil müəssisələrinə | ||||||
dövlət sifarişi | ödənişli təhsil forması | dövlət sifarişi | ödənişli təhsil forması | |||||||
I. Riyaziyyat, fizika, mühəndislik, memarlıq və dizayn ixtisasları | o | 20 | 247.850 | 11 | 55.00 | 265.273 | 3 | 7 | 0 | 1 |
q | 16 | 287.063 | 13 | 81.25 | 333.615 | 7 | 5 | 0 | 1 | |
* | 36 | 265.278 | 24 | 66.67 | 302.292 | 10 | 12 | 0 | 2 | |
II. İqtisadiyyat, idarəetmə, beynəlxalq münasibətlər, sosiologiya, regionşünaslıq və coğrafiya ixtisasları | o | 22 | 351.955 | 17 | 77.27 | 410.000 | 7 | 4 | 1 | 5 |
q | 10 | 431.000 | 10 | 100.00 | 431.000 | 6 | 2 | 0 | 2 | |
* | 32 | 376.656 | 27 | 84.38 | 417.778 | 13 | 6 | 1 | 7 | |
III. Humanitar, pedaqogika, incəsənət və musiqi ixtisasları | o | 7 | 267.714 | 3 | 42.86 | 297.000 | 0 | 2 | 0 | 1 |
q | 12 | 448.000 | 9 | 75.00 | 486.333 | 5 | 4 | 0 | 0 | |
* | 19 | 381.579 | 12 | 63.16 | 439.000 | 5 | 6 | 0 | 1 | |
IV. Tibb, kimya, biologiya, aqrar, psixologiya və idman ixtisasları | o | 7 | 155.857 | 3 | 42.86 | 245.333 | 1 | 2 | 0 | 0 |
q | 8 | 472.750 | 8 | 100.00 | 472.750 | 5 | 2 | 0 | 1 | |
* | 15 | 324.867 | 11 | 73.33 | 410.727 | 6 | 4 | 0 | 1 | |
Cəmi | o | 56 | 279.732 | 34 | 60.71 | 338.676 | 11 | 15 | 1 | 7 |
q | 46 | 392.630 | 40 | 86.96 | 420.150 | 23 | 13 | 0 | 4 | |
* | 102 | 330.647 | 74 | 72.55 | 382.716 | 34 | 28 | 1 | 11 |
Qrafik: Oğlan və qız məzununun qəbul olma göstəricilərinin müqayisəsi
Resurs: http://goo.gl/Uru61d
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder